Často kladené dotazy Q&A
Jak můžu platit?
platit svoji objednávku můžete: Apple Pay, Google Pay, QR kódem, Online platební kartou, Dobírkou, Rychlá platba přes vaši banku, Hotově (pouze Praha a okolí)
Můžu nakupovat bez přihlášení?
Ano, chceme aby byl váš nákup u nás co nejjednodušší. Proto nám stačí, když v posledním, 3. kroku, nákupního košíku vyplníte své údaje a adresu kam chcete abychom zboží poslali nebo dovezli.
Jak se přihlásím na svůj účet na e-shopu?
Na e-shopu slouží jako uživatelské jméno Váš e-mail, zadejte heslo, které jste si zvolili při registraci. Musí mít alespoň 5 znaků. Pokud jste heslo zapomněli, můžete si nechat zaslat nové na Váš e-mail. Po přihlášení se Vám zpřístupní všechny možnosti zákaznického profilu.
Jak dlouho trvá dodání zboží?
Po Praze dodáváme do 24 hodin, na území celé ČR do 3 dnů. (pracovní dny)
Mohu objednat pouze 1 láhev?
Ano, náš obchod je koncipován i s minimální objednávkou 1 láhve.
Při objednávce vyšší než 2.500 Kč vč. DPH je doprava zdarma po celé ČR, při objednávce nižší než 2.500 Kč je účtováno dopravné dle aktuálního sazebníku.
Je možné si zboží osobně odebrat a kde?
Ne, osobní odběr objednaného zboží není standardně možný. Vaše víno vám velmi rádi dovezeme.
Pouze ve vyjímečných případech po předchozí domluvě na dohodnuté adrese.
Na adrese Na Klikovce 1279/3, Praha 4 je pouze fakturační adresa, nenachází se zde ani prodejna a ani výdejní místo.
Je možné si zboží osobně odebrat a kde?
Nenašli jste odpověď?
Zavolejte nám: 727 915 116